tisdag 17 februari 2009

Öppna förskolan


I går var jag på Öppna förskolan tillsammans med Ida och Alma. Där har de en hoppgunga som är mycket bättre än min som jag har hemma. Den här kan jag inte äta på. Jag satt i hoppgungan i en halvtimme. Det var roligt att hoppa och det fanns så mycket att titta på under tiden. Efteråt blev jag så trött att jag var tvungen att ligga och vila en stund på golvet.

I går kväll var vi hos Åsa och Helen igen och tittade på hockey. Det var mammas och pappas lag som spelade mot varandra. Den här gången vågade jag titta på matchen. Det var en så bra match att jag inte ville sova förrän en bit in i sista perioden när jag var ganska säker på att AIK skulle vinna. Hoppas att inte pappa läser detta då han vill att jag ska heja på SSK.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar