På Kulturhuset har de en utställning som heter "Noll till ett". Alla barn under ett år var välkomna dit, så mamma och jag gick dit idag. Det var ett stort rum, helt i vitt. Det fanns massor av mysiga ställen att sitta och ligga på. Vi myste där i en timme sen gick vi och fikade med mina kompisar.fredag 27 februari 2009
Noll till ett
På Kulturhuset har de en utställning som heter "Noll till ett". Alla barn under ett år var välkomna dit, så mamma och jag gick dit idag. Det var ett stort rum, helt i vitt. Det fanns massor av mysiga ställen att sitta och ligga på. Vi myste där i en timme sen gick vi och fikade med mina kompisar.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar