
Mina kusiner Wille och Bella har fyllt år och då ville mamma, pappa och jag bjuda med dem till Skansen. Pappa åkte ner till Trosa och hämtade Wille och Bella efter skolan i torsdags, sen hämtade de upp mig och mamma i Älvsjö. Det var eftermiddag och inte särskillt varmt så det var massor av djur ute. Jag klappade getter och killingar i parti och minut.
De verkade vara vana vid barn och de brydde sig inte om min lite bryska behandling.
De verkade vara vana vid barn och de brydde sig inte om min lite bryska behandling. Vi såg även björnar, 5 stora björnar och 3 björnungar, som lekte och klättrade i träd.



Igår var mamma, pappa och jag på stan och köpte en ny vagn till mig. Eftersom jag är en stor kille behöver jag en sulkyvagn nu. Framförallt så känner jag att jag inte kan ta med min stora Brio-vagn när vi ska åka till Kreta i slutet på juni. Vi provade flera olika vagnar, men bestämde oss till slut för den här, en Avanti Moving Light. Jag gillar den och satt i den länge både i går kväll och i morse. Det är roligt att åka runt inne i lägenheten. Det enda som bekymrar mig är att mamma och pappa inte alltid 

















