torsdag 14 maj 2009

Öppna förskolan i Fruängen

Jag har blivit för gammal för att gå på Öppna förskolan i Älvsjö (när de har babyöppet). Man får vara högst 9 månader gammal då. I Fruängen får man gå på babyöppet till och med 10 månader. I Fruängen har de en massa roliga saker som hänger ner från taket. Jag gillar att rulla runt på golvet och titta på dem. I tisdags när vi var där hittade jag en hund med en knopp på svansen. Den var supergod att bita på. Vi var ungeför 10 barn där i tisdags. Det är lagom tycker jag. Då finns det några att titta på och leka med, men det finns fortfarande gott om plats att rulla runt på. Jag tycker att öppna förskolan är helskoj. Det är så roligt att jag ofta låter mamma sitta ner och dricka kaffe och prata med sina vänner i lugn och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar