
Det är så mycket som har blivit roligare sen jag lärde mig att gå själv. Världen har blivit så mycket större och jag utforskar nya områden varje dag. En lek som jag alltid har gillat är "tittut", men den har fått ett uppsving nu när jag kan gå iväg själv och gömma mig. Jag älskar att gå och ställa mig bakom en vägg eller en dörr och efter en stund undrar mamma var jag är och då ropar hon på mig. Då sticker jag fram huvudet och det är så roligt att jag kan kikna av skratt.



Idag har jag fyllt år för första gången, 1 år. Jag tänker ha många fler kalas i framtiden, det var superkul. Jag har haft roligt hela dagen. I morse var jag med mormor och morfar i lekparken och mamma och pappa var hemma och gjorde tårta. Sen kom farmor och farfar hit och vi lekte, öppnade paket och åt tårta. Men huvudsysslan idag har nog varit paket, paket, paket. Jag har fått så många fina saker, till exempel en liten resväska som man kan lägga saker i och sen bära runt på, mycket kul. Jag fick också en tågbana och en Bobby car.















Jag tog det ganska lugnt på Kreta på kvällarna. Man blev så seg av all värme på dagarna. Vid stranden där vi bodde fanns det bänkar som man kunde gunga på. Det var supermysigt att sitta där och titta ut över havet. Tyvärr fick jag aldrig vara uppe och se på solnedgången över havet i väster. 


