söndag 26 juli 2009

1-årskalas

Idag har jag fyllt år för första gången, 1 år. Jag tänker ha många fler kalas i framtiden, det var superkul. Jag har haft roligt hela dagen. I morse var jag med mormor och morfar i lekparken och mamma och pappa var hemma och gjorde tårta. Sen kom farmor och farfar hit och vi lekte, öppnade paket och åt tårta. Men huvudsysslan idag har nog varit paket, paket, paket. Jag har fått så många fina saker, till exempel en liten resväska som man kan lägga saker i och sen bära runt på, mycket kul. Jag fick också en tågbana och en Bobby car.


Ni som är uppmärksamma kanske ser att jag har olika kläder på alla korten från min födelsedag. Det är mina morgon-, dag-, och kvällsoutfits. Ni kan gissa vilken som är vilken.
Mamma säger att hon har letat efter kort där jag öppnar paket och ser glad ut på samma gång, men ni som har provat vet att det är svårt, man måste vara så koncentrerad när man öppnar paket. Därför ger jag ett lite sammanbitet intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar