Jag har varit med mormor och mamma i lekparken flera dagar den här veckan. Det är roligt men svårt att gå på sand. Vi har varit runt i flera olika lekparker här i Ursviken, men ingenstans har vi hittat en babygunga. Jag tycker inte att det gör något för jag har fått sitta i mammas knä och gunga.fredag 10 juli 2009
I lekparken
Jag har varit med mormor och mamma i lekparken flera dagar den här veckan. Det är roligt men svårt att gå på sand. Vi har varit runt i flera olika lekparker här i Ursviken, men ingenstans har vi hittat en babygunga. Jag tycker inte att det gör något för jag har fått sitta i mammas knä och gunga.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar