onsdag 1 juli 2009

Äntligen hemma

Det har varit väldigt lugnt på min blogg den senaste veckan. Det beror på att jag har varit på Kreta med mamma och pappa. I morse kom vi hem igen. Jag kommer att visa er en massa kort från Kreta under veckan. Vi reste dit tisdag förra veckan. Jag somnade på planet och fick ligga vid mammas och pappas fötter och sova.

Jag har haft jättekul och badat massor. Jag fick en hink och flera spadar och krattor som jag har lekt med i sanden. Men det roligaste är trots allt att äta sand!
Vi åkte hem i går kväll. Planet gick från Kreta klockan 23.45, det var en konstig tid. Jag sov hela tiden på flygplatsen och i flygplanet. Jag var en exemplarisk liten bebis. Mamma och pappa hämtade bilen på långtidsparkeringen och när vi kom hem klockan 05.00 i morse var jag ganska utvilad och jätteglad över att vara hemma. Mamma och pappa har sett väldigt trötta och slitna ut idag. Jag undrar om de inte sov lika gott som jag under resan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar