Ibland gör mamma vad som helst för att få en stund för sig själv. Här om dagen skulle hon baka en kaka till Valborgsmässoafton. Givetvis vaknade jag mitt i bakningen. Då fick jag äta jordgubbar! Det var fantastiskt gott. Jag fick dessutom bada efteråt, vilket gjorde det dubbelt så roligt. 
I går när mamma hade varit och handlat fick jag en påse med potatis och i gengälld fick mamma plocka upp varorna i fred. Man får ge och ta i ett förhållande...

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar