fredag 20 februari 2009

Läser på soffan


Den här veckan har varit lugn och mysig. Mamma och jag har mest varit hemma på dagarna. Vi har busat och lekt massor. Det jag tycker bäst om just nu är att läsa böcker. Igår när farmor och farfar var här fick jag en ny bok, med skogens djur. Jag har redan läst den flera gånger.
I kväll ska vi åka till Trosa och hälsa på några kompisar. Vi ska sova över där. Det ska bli spännande! Pappa har berättat att de har fyra barn, tjejer. Jag är lite nervös...
Idag sov jag två timmar ute i vagnen på förmiddagen. Jag undrar vad mamma gjorde under tiden?

2 kommentarer:

  1. åå en bamse bok! världens snällaste å starkaste björn! var har du fått den i från felix, undrar noel?

    SvaraRadera
  2. Den kom med posten från en kompis i Umeå! Noel får läsa den nästa gång han kommer och hälsar på :)

    SvaraRadera