torsdag 26 februari 2009

7 månader


Idag blir jag 7 månader gammal. Jag har firat genom att vara på Coop Forum och handla med mamma. Vi tog bussen dit och jag fick sitta upp i vagnen och leka med en plastpåse under tiden mamma handlade. Vi höll knappt på att ta oss upp på bussen när vi skulle hem för vagnen var så full av varor. Vi handlade massor av mat och blöjor som jag ska ha med mig upp till Hemavan nästa vecka.

Att fylla 7 månader har fått mig att tänka tillbaka på tiden när jag var riktigt liten. Jag hittade en gammal bild på mig i vagnen. Då var jag bara några dagar gammal. Se vilken skillnad.

2 kommentarer:

  1. nu tror ja bestämt att delix börjar bli för lång för liggdelen :)

    ååå guu va liten, kommer inte ihåg att de vart så små... gosisar!

    SvaraRadera
  2. Det är ju helt galet hur stora de har blivit!! Eller hur små de har varit... Fina Felix!!

    Visst är det fantastiskt att de tycker det är så roligt med plastpåsar, förut tänkte jag att det var lite löjligt med texten "använd inte som leksak för barn under tre år" på plastpåsar, för "varför skulle man göra det". Haha... nu förstår jag bättre. Gabriel älskar när det prasslar och så länge man håller koll så.

    Kram

    SvaraRadera