fredag 7 maj 2010

Som ni vet är ju cykling min nya hobby. Det är det första jag gör på morgonen när jag vaknar och det sista jag gör innan jag går och lägger mig på kvällen. Förra helgen öppnade jag dörren, klockan var 7 på söndag morgon, och smög ut i korridoren när mamma och pappa inte såg. När de upptäckte att jag hade gått ut stod jag utanför Jonna, bankade på dörren och ropade "cykel". Då tyckte mamma och pappa att det var dags att köpa en egen cykel till mig. Vi var runt på flera affärer och tittade på cyklar. Vi gick igenom samma visa i varje affär. Vi hittade en trehjuling som jag fick provsitta, den var för stor och mamma och pappa sa att vi skulle åka vidare. Mamma och pappa fick bända loss mina händer från cykeln och bära ut mig skrikande från affären. Till slut hittade vi i alla fall en cykel som passade mig. Senare i helgen ska ni få se exklusiva bilder på min nya cykel. Cykeln som ni ser på bilderna här är Jonnas cykel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar