tisdag 28 december 2010

God Jul

Det kanske är lite sent att säga God Jul nu när julen i princip är över, men jag fick julklappar senast igår, så för mig är inte julen över än. Jag hoppas fortfarande på fler paket fastän mamma säger att det är slut nu.

Jag har firat julafton tre gånger hittills, först hor farmor sen hos mormor och igår hos Wille och Bella. Jag har fått så många fina julklappar som jag vill tacka för.

Under julhelgen var vi uppe i Skellefteå hos mormor och morfar. Mina kusiner Noel och Greta var också där. Vi har lekt hejdlöst i fyra dagar och nu när jag har kommit hem klarar mamma inte alls av att hålla samma tempo dem. Jag är lite besviken på henne och samtidigt lite rastlös.

På det här kortet har mamma fångat både Noel, Greta och mig i tomtekläder framför granen. Tänk vad både min och deras mamma kämpade inför julen för att få ett sådant här kort att använda till julkorten eller fotokalendrarna. Då var det helt omöjligt att fånga bara ett eller två barn med tomtekläder på bild, men på julafton gick det finfint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar