tisdag 20 juli 2010

För-kalas

Idag har farmor, farfar, mormor och morfar varit här och firat min födelsedag. Jag vet att den egentligen inte är förrän på måndag, men det är roligare att sprida ut presenterna lite. Jag fick massor av fina och roliga presenter, böcker, ett regnställ och en radiostyrd bil. Jag älskade den sistnämnda, men jag förstod mig inte riktigt på den. När jag ville att den skulle köra framåt körde den bakåt och när jag ville att den skulle stanna körde den bara fortare. Morfar har lovat mig att han ska förklara alla detaljer för mig i morgon i lugn och ro. Jag undrar verkligen hur det kommer att gå...



När vi hade ätit tårta kom min gudmor Jenny förbi med en present. Hon hade köpt ett matchställ åt mig (fotboll och svenskt såklart). Jag var supersnygg i det. Mamma glömde ta ett kort av mig i det, men det ska jag påminna henne om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar