Idag var vi ute på Fjäderholmarna. Jag åkte både tåg och båt för att komma dit. Det var en riktigt rolig plats. Man kunde kasta både stenar och kottar i vattnet och det var vatten nästan överallt. Sen kunde man klättra på stenar och på stora berg. Innan vi åkte hem fick jag en stor glass. torsdag 22 juli 2010
Fjäderholmarna
Idag var vi ute på Fjäderholmarna. Jag åkte både tåg och båt för att komma dit. Det var en riktigt rolig plats. Man kunde kasta både stenar och kottar i vattnet och det var vatten nästan överallt. Sen kunde man klättra på stenar och på stora berg. Innan vi åkte hem fick jag en stor glass.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar