söndag 19 april 2009

Vi bygger garderober




Tydligen så är mamma och pappa less på att dela sovrum med mig. Jag är i och för sig ganska less på dem med. Jag är snart 9 månader och jag tycker att det är dags att jag får ett eget rum. Och jag ska inte få vilket rum som helst heller, jag ska få bo i klädkammaren! Vi har jobbat hårt hela helgen med att bygga och flytta runt saker här hemma. Mamma och pappa har fått en jättestor garderob där de ska ha alla sina kläder. Självklart har jag hjälpt till att bygga och resa upp garderoberna. Det är inte alls klart än, vi ska sätta upp skjutdörrar också. Mitt rum ska målas och fixas, så det visar jag när det är klart.






1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande!! Trots att jag jobbar kanske man kan få se slutresultatet live nån gång.

    Gabriel är likadan som Felix förresten - verkar skippa krypandet och gå direkt på att gå. Vi har köpt en gåvagn och nu vandrar han över golvet med den, sjukt stolt (och stolta föräldrar)!

    Kram!

    SvaraRadera