onsdag 11 mars 2009

Party hos Alfred


Mamma och jag har varit på Julietparty. Juliet är ett klädmärke och det finns flera butiker i Stockholm som säljer deras kläder. Men det här var ju mycket smidigare än att gå i affärer. Det kom en tjej hem till Alfred, där hela mammagruppen var samlad, och hon visade hela Juliets kollektion. Jag ville ha massor av kläder, men det var mamma som höll i plånboken. Jag fick i alla fall det jag helst ville ha, en grön heldress i velour.


Alfred har en gåstol som jag fick prova. Den var jätterolig att sitta i, men jag förstod inte riktigt hur de andra barnen gjorde för att förflytta sig runt i rummet med hjälp av den. Jag tyckte att det var tillräckligt kul att sitta i den och trycka på alla knappar och spakar som fanns framför mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar