fredag 20 mars 2009

Fint besök

I går var några av mina kompisar här och lekte. Från höger ser ni mig, Tyra, Tilda och Gabriel. Noel var också här, men han satt inte så mycket på filten med oss andra. Han har redan kommit på hur man gör när man kryper så han utforskade mitt hem. Jag kan inte låta bli att bli lite imponerad och avundsjuk på honom. Han kröp fram till soffbordet, ställde sig upp och fick tag på alla fjärrkontroller som jag aldrig når. Man kanske ska ta och jobba på det där med krypandet ändå, trots att det ser lite jobbigt ut. Jag kan i alla fall trycka mig bakåt nu när jag ligger på mage. Det är alltid något.

Om det är någon som undrar hur jag sover på nätterna så jobbar jag hårt på att knäcka mamma och pappa. I natt var jag vaken mellan 01.45 och 03.15. Jag måste säga att mamma och pappa är uthålliga som inte ger upp och ger mig välling. Det konstiga är att jag ändå inte är särskilt hungrig på morgonen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar