Idag är jag hemma från dagis med lite feber och hosta. Det varkar vara många på min avdelning som har samma problem just nu. Jag hoppas bara att jag inte smittar min lillasyster.
måndag 16 januari 2012
Bamsegympa
onsdag 11 januari 2012
Hotell
tisdag 10 januari 2012
fredag 6 januari 2012
Nyår
Hej igen
torsdag 15 december 2011
Lucia
söndag 4 december 2011
Dusch
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

