Jag älskar vatten i alla former, i handfatet, i badet och i duschen. I morse hade jag en liten bajskatastrof, så mamma satte mig i duschen. Jag hade kunnat sitta där än om inte mamma hade sagt att det fick vara nog.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar