En av de godaste saker som finns är banan. I veckan fick jag prova att äta själv, det gick, om jag får säga det själv, riktigt bra. Ibland fick jag loss lite stora bitar, men de var så mjuka så oftast åkte de ner ändå.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar