I veckan har jag varit en ganska kinkig tjej. Mamma tror att det beror på att jag är förkyld. I går fick mamma och pappa sin nya säng och trots att den var superskön sov både mamma och jag ganska dåligt. Jag hoppas att min kinkiga period är över snart.I morgon är Felix dagis stängt och vi ska åka med Jonna till Andy´s lekland. Jag hoppas att jag har blivit tillräckligt stor för att åka någon av de små rutschkanorna. Annars får jag väl se på när Felix och Jonna röjer.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar