måndag 22 augusti 2011

Flygplan

Nu har jag gjort 8 flygningar på fem månader, jag undrar om det innebär att jag har slagit Felix? Jag tror att han var sex månader när han gjorde sin åttonde flygning. Jag är i alla fall en väldigt duktig flygare, så länge jag får stå upp och titta på allt som händer. När mamma tog den här bilden av pappa och mig tror jag att det just gick förbi en snygg flygvärdinna.

Idag har Felix börjat om på dagis. Först tyckte jag att det skulle bli jätteskönt att få ha mamma för mig själv, men vid lunchtid idag insåg jag hur tråkig mamma är. Jag har smågnällt hela eftermiddagen för att det inte händer något när Felix är borta. Till slut fick mamma och jag gå och handla (fast vi egentlingen inte behövde något) för att jag skulle få komma ut och se lite folk. Undrar hur mamma ska roa mig i morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar