onsdag 4 maj 2011

Pass

Mina kusiner Noel och Greta har en blogg och i den skriver båda två ibland. Därför har jag frågat Felix om inte jag också får skriva i bloggen ibland. Det fick jag! Jag vet inte om det går, men jag tycker att vi borde döpa om bloggen så att det blir min också.
Idag var mamma, pappa och jag hos polisen för att fixa ett pass åt mig. Mamma hade planerat allt, med min mat och min sovning så att jag skulle vara glad och titta in i kameran när det var min tur. Hon tänkte att en onsdag förmiddag borde man kunna åka dit utan att det är kö, tji fick hon. Vi fick vänta i en timme och en kvart, men det var så spännande och mycket att titta på så jag höll mig vaken hela tiden. Jag fick dessutom till ett kort som jag var nöjd med på första försöket. Det var betydligt bättre än det här kortet som mamma tog på mig medan vi väntade, här det jag ju tjock ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar