torsdag 27 januari 2011

Piggare idag

Idag har jag varit mycket piggare än igår, så pass pigg att jag vägrade sova middag trots att jag vaknade kvart över sex i morse. Mamma och jag har varit på Coop, skottat snö och badat i vårt nya badkar. Jag skulle nästan säga att dagen var perfekt om det inte vore för att jag kräktes igen ikväll. Både mamma och jag var helt säkra på att jag var på väg att bli frisk så vi blev båda ganska knäckta av bakslaget. Kanske beror det bara på att jag har haft lite för högt tempo idag. En sak som är bra med att inte vara helt frisk är att jag får sova bredvid mamma inatt igen. Mamma sover inte så bra då, men jag sover som en prins.
I morgon kommer pappa hem. Mamma har lovat att vi ska åka ut till Arlanda och hämta honom (om jag inte kräks något mer vill säga).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar