onsdag 22 september 2010

Mitt ny rum

Nu har jag äntligen fått mamma att ta några kort av mitt nya rum. Det är i och för sig samma rum, med nya möbler, men jag gillar att kalla det mitt nya rum. Jag säger det när jag ska sova på kvällarna "sova i nya rummet..."

Vi har hur som helst köpt en garderob och ett skrivbord till mig. Nu har jag alla mina kläder i mitt rum. Förut hade jag alla mina kläder i badrummet. Vilken annan stor kille har det? Jag rymmer dessutom fler av mina leksaker i rummet, så mamma och pappa slipper trampa på dem i vardagsrummet.


Jag har det bra på dagis nu för tiden. Dagarna går fort. De har börjat förstå på dagis att jag har lite svårt för förändringar och de gör vad de kan för att tala om för mig i tid när något nytt händer. De gör ett bra jobb. Idag hade jag ett litet utbrott på gården. Flera andra barn hade vantar på sig och det ville jag också ha, men jag hade tydligen inga. Det kan ju göra vem som helst förbannad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar