söndag 18 april 2010

Mums mums

Har ni tänkt på att väldigt många av bilderna som finns i min blogg föreställer mig när jag äter? Mamma säger att det beror på att det är enda gången jag är stilla och går att fotografera. I torsdags var farmor och farfar här och åt middag med mig. Till efterrätt fick vi mums mums. Det var samtidigt det godaste och det kladdigaste jag har ätit. Det var väldigt frustrerande när allt var uppätet, men hälften av allt det goda kladdet satt kvar på mina fingrar. Jag kämpade för att få i mig det sista kladdet, men det var lönlöst. Tillslut gick jag med på att mamma tvättade av det.

I helgen har jag sovit hos farmor och farfar. Jag tror att mamma och pappa har varit på någon bröllopsfest. Det spelar inte så stor roll. Jag har haft en mycket bra helg med farmor och farfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar