onsdag 3 februari 2010

Intelligent?

Jag har sagt det förr, men det tål att sägas igen: Jag blir oftast snygg på kort, men ibland fångas jag på bild vid ett mindre smickrande tillfälle. Detta var väl ett sådant. I söndags kom pappa hem från Åre och jag hjälpte honom att packa upp. Det fanns massor av roligt i hans väska, men roligast hade jag med pappas skidglasögon. Jag såg inte så mycket i dem, men kul var det. Idag har jag haft min bästa dag hittills på dagis. Det sa i alla fall mina fröknar när pappa hämtade mig. Det kan väl stämma, för jag har lekt och skrattat hela dagen. Sen fick vi chili con carne till lunch och det älskade jag. Dessutom sov jag 2 hela timmar och vaknade glad och utsövd. Jag hade en liten svacka på dagis måndag och tisdag. Det är en ny tjej som håller på att skolas in och hon har varit ledsen när hennes pappa har gått. Självklart har jag sympatiserat med henne och varit lite ledsen. Jag förstår hur hon har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar