Jag tycker mycket om min granne Jonna. Vi leker ihop ganska ofta. Hon har så roliga leksaker så jag tycker bäst om att leka hos henne. På den här bilden sitter vi och äter banan och tittar på film tillsammans. I morse träffade jag Jonna ute i korridoren när hon var på väg till dagis. Vi hann med några vändor med springtävling i korridoren. Det är uppiggande på morgonen.tisdag 24 november 2009
Jonna och jag
Jag tycker mycket om min granne Jonna. Vi leker ihop ganska ofta. Hon har så roliga leksaker så jag tycker bäst om att leka hos henne. På den här bilden sitter vi och äter banan och tittar på film tillsammans. I morse träffade jag Jonna ute i korridoren när hon var på väg till dagis. Vi hann med några vändor med springtävling i korridoren. Det är uppiggande på morgonen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar