tisdag 9 juni 2009

Jag kan nästan gå själv!

Jag har blivit väldigt mycket duktigare på att gå den senaste veckan. Ibland kan jag gå över hela vardagsrummet utan att någon håller i mig. Men mamma eller pappa finns alltid nära mig, för när som helst kan jag stupa raklång i golvet. Jag har inte riktigt kommit på hur man gör när man kontrollerar farten och sätter sig ner om det blir ostadigt. Jag ser ingen anledning till det än heller. Jag vet ju att någon alltid går bakom mig och tar emot mig när jag faller.

5 kommentarer:

  1. Keep on walking!!!

    SvaraRadera
  2. kommentaren kom från MTJ

    SvaraRadera
  3. take a walk on the wild side....MTJ

    SvaraRadera
  4. Men OJ vad han är duktig!! Sådär mycket går inte Gabriel. Och Sara du som var så försynt i lördags... nu kan du skryta för fullt :-)

    Kram Catharina och Gabriel - som helst håller i handen när han går.

    SvaraRadera
  5. vilken duktig felix! han gjorde ju helt rätt i att skippa krypningen :D

    SvaraRadera