onsdag 10 augusti 2011
Gröna lund
söndag 7 augusti 2011
Lådbilslandet
torsdag 4 augusti 2011
Långsjön
torsdag 28 juli 2011
Döpt
tisdag 26 juli 2011
3 år
Idag fyller jag 3 år och blir en stor kille som kan klättra i träd. Jag fick kakor med ljus på i morse eftersom vi åt födelsedagstårta i söndags när farmor, farfar och pappa var här. Idag är det bara mamma, mormor och morfar här med mig. Jag fick ett packet till frukosten, i det var det en växelstation med signalljus till min järnväg. Morfar och jag har lekt med den, men jag längtar tills jag kommer hem och får leka med den, för jag har en mycket längre och bättre järnväg än morfar.
tisdag 5 juli 2011
Gräsklipparen
Jag är en kille och jag älskar alla former av motorfordon. I morse kom det en gräsklippare och klippte gräset på andra sidan staketet. Jag hade just stigit upp så sprang in till mamma och pappa och bad att få gå ut och titta på den. Det fick jag! Synd att jag inte har några bilder på "Big Bag-bilen" som var här tidigare i veckan. Det var ännu häftigare.lördag 2 juli 2011
Från rygg till mage
Mamma har i två veckors tid försökt filma mig när jag vänder mig från rygg till mage. Idag lyckades hon få med andra halvan av min vändning, alltid något.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

